Sukses

Lifestyle

Perlukah Bernostalgia? Ini Kata Ramalan Cinta Libra

Anda semua pastinya memiliki masa lalu, entah itu masa lalu yang pahit dan membuat anda merasa sedih atau masa lalu yang menggembirakan. Banyak dari anda tentunya memiliki masa lalu yang berkaitan dengan cinta. Mungkin anda dulu pernah menyukai seseorang tetapi tidak tersampaikan atau anda mungkin pernah patah hati dengan seseorang. Masa lalu ini adalah masa yang telah berlalu, tetapi perlukah anda mengingat-ingatnya, Ladies? Ini kata ramalan cinta libra mengenai hal ini.

Dikemukakan dalam sofeminine.co.uk, di tahun ini, anda yang memiliki zodiak libra akan lebih sering menghabiskan waktu anda untuk bernostalgia. Nostalgia ini kebanyakan berkaitan dengan masa lalu anda bersama seseorang yang dahulunya pernah anda cintai. Anda tiba-tiba ingat akan kebaikan-kebaikan orang tersebut dan juga keromantisan-keromantisan yang pernah anda berdua alami bersama. Tiba-tiba anda ingin mengalami hal-hal manis itu lagi.

Namun, Ladies masa itu adalah masa lalu. Sekarang yang tinggal dari masa yang telah berlalu itu adalah kenangan-kenangan yang seharusnya anda simpan rapat-rapat di dalam hati anda. Anda sebaiknya fokus saja menjalani masa sekarang, dengan orang-orang baru dan mungkin saja seseorang yang spesial yang memang telah dipertemukan dengan anda. Jangan pernah hancurkan keindahan yang anda miliki sekarang dengan keindahan semua yang telah berlalu. Anda perhatikan saja apa yang anda miliki sekarang dan mungkin akan terus anda miliki hingga akhir nanti.

Oleh: Meilia Hardianti

(vem/ver)

Follow Official WhatsApp Channel Fimela.com untuk mendapatkan artikel-artikel terkini di sini.

Loading